miercuri, 16 aprilie 2014

Sfat bun

Inainte de cununie am fost la parintele duhovnic sa ne spovedim. Am primit cateva indrumari, sfaturi si desi nu le-am urmat mereu stiu sigur ca au fost bune.
Am sa relatez aici unul dintre sfaturi. Ne-a invatat parintele: seara sa nu ne culcam certati unul cu altul. Aseara nu eram certati dar eram oarecum amarata pe sotul meu ca intr-o discutie in contradictoriu cu o alta persoana el nu mi-a luat partea, mai mult dupa ce eu am plecat el a ramas cu acea persoana lucru care mi-a dat de inteles ca e de acord cu persoana cu care eu avusesem un schimb de replici taioase nu cu mine. Seara am adormit relativ repede, dar peste noapte m-am trezit de 3 ori de fiecare data visand rau despre sotul meu. Alta data sa imi fie invatatura de minte si sa nu ma mai culc suparata ca imi fac rau doar mie nimanui altcuiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu