marți, 22 aprilie 2014

Drumul spre iad e presarat cu intentii bune :(

Fac o retrospectiva, fara sa vreau...adica fara sa imi fi propus de dimineata, dar cum nu am altceva de facut si am sunat la spital si am insistat cu intrebari...am primit si raspunsuri. Raza e la fel ca alta veche, cu stangul praf (nu, nu a inviat intre timp) si cudreptul cu formatiuni nodulare si dupa spusele medicului pastile nu pot face altceva decat sa ma tina pe o linie de plutire, nici acel TMC pe care il tot astept din noiembrie 2013 nu stim cand si daca va veni, si chiar de vine nici el nu face minuni. Asta e o corvoada pentru cei din jur. Cei mare ma accepta si ma indura ajung sigur in rai dar eu? Eu pentru ca ii chinui atat sigur ajung in iad. Cine sunt eu sa tot distrug tineretea, poate cei mai frumosi ani din viata, sa mai riste sa ia si microbul, doar ca sa stea cu mine. Sa ramana in sfarsit singur sa isi vada de viata lui...ajuns pe la vreo 40 ani fara un copil si dupa ce a pierdut ce a foat mai frumos pe pamant chinuit, ajutand o molima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu