luni, 7 aprilie 2014

Creduli....naivi...inocenti?

Creduli....naivi...inocenti?
Zi cum vrei e cam una si aceeasi treaba. Eu..dura, laa prima privire, abordare zici wow parca nu are suflet, ori o fi inghetat, dar de fapt e o masca...care ar trebui sa tina la distanta rauvoitorii. Nu de putine ori mi sa intamplat ca sa fiu luata de fraiera, acum nu stiu daca pot da vina pe cei din jur, in fond eu sunt cea care le ofer pe tava increderea mea, sunt cea care spune ceea ce gandeste nu filtreaza gandurile doar ca sa se puna bine cu lumea, crezand ca oamenilor le place sa fii sincer si ca ei vor fi la randul lor sinceri fata de tine. Ei bine nu prea stau lucrurile asa. Daca te astepti ca cei din jur sa fie corecti cu tine doar pentru ca tu esti corecta esti clar naiva, caci traim intr-o lume nebuna. Ma doare de tine dar mai tare ma doare de mine...cam asa ceva.
Zilele trecute am vazut un concurs unde puteai sa castigi un aparat de curatare a tenului, inlatura pielea moarta...in fine parea bun. Am cautat din pura curiozitate pretul, zic oricum tot ce se da degeaba lumea vrea asa ca sigur se vor inscrie cu sutele daca nu chiar cu miile . Pretul pe masura 150 euro...aoleo...atunci cu atat mai mult fiecare se crede indreptatit sa il castige. Eu vai saraca de mine necajita, deshidratata si plina de piele moarta dupa experienta cu slabitul in exces si ingrasatul si atatea pastile si sa stai 8 luni fara sa iesi din casa...mai ca mi se parea ca as fi cea mai indreptatita sa il primesc (desi e tragere la sorti deci nu se da pe indreptateala ). Azi asa ca fapt divers am dat din nou la concurs sa citesc in fuga cateva comentarii, fiecare se crede indreptatit sa il primeasca si mai napastuit. Sincer atunci (nu ca as fi eu aia buna) mi-am dat seama ca sigur sunt destule persoane care au mai mre nevoie de aparat decat as avea eu. Acu poate va intrebati de ce? Ei uite ca va zic recunosc sunt o lenesa. Cum va ziceam traim intr-o lume nebuna, toti sunt pe fuga, mereu agitati mereu ocupati, dar eu care am stat atata timp, si inca stau, nu fac nimic, doar mananc iau pastile si dorm...in rest pierd vremea, as avea timp berechet sa ma tot masez sa scap de pielea moarta nu as avea nevoie de un aparat care face rapid acest lucru. Asta e pentru cei care nu au timp...si au bani . Ideea e ca ma doare de tine dar mai rau ma doare de mine =)), desi am ajuns la aceasta concluzie ca nu sunt chiar asa indreptatita sa il primesc cum se da pe bafta fiecaruia am ramas in concurs...cine stie norocul prosului(desi nu imi place treaba asta cu noroc, e un zeu si trebuie sa imi scot acest cuvant din limbaj).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu