duminică, 27 aprilie 2014

Azi cu ce ma imbrac?


Vesnica intrebare, azi cu ce ma imbrac? Mai nou a aparut mania dupa tehnologie, sa schimb telefonul mobil sa imi iau ultimul model aparut de la nu stiu ce firma de prestigiu, sa schimb masina cu alta cu motor nebun care prinde 350 km/h, Doamne oare cine ar fi asa nebun sa "zboare" cu masina la viteza asta? Oricum nu poti spune ca mergi cu masina cand ai asemenea viteza. In fine tot felul de lucruri fara rost, dar iti dai seama cand e cam tarziu. In cazul meu am descoperit ca 2 randuri de pijamale cateva tricouri de luat pe dedesubt si cateva perech de chiloti si sosete sunt suficiente ca sa te descurci un an de zile, important e sa le ai uscate si curate. Dar cand suntem bine parca o luam razna...facem depozite de haine, incaltaminte si alte alea. Pentru ce? Hmmm ca imi place un lucru, ca am vazut ca are si cutarica...dar daca stai atent si te uiti in dulap descoperi ca ai de ffapt 2 sau 3 randuri de haine care le porti mereu restul rar sau chiar deloc in ultimul an...carpe fara rost. Cred ca calugarii de aceea au hainele la fel, la noi la ortodoxi doar negre, nu trebuie sa iti pui problema azi cu ce ma imbrac...la catolici am observat ca au si albe si gri si negre...probabil au o semnificatie, sau nu...
In fine ideea e ca suntem intr-o lume nebuna, lume de consum, unde luptam mereu sa ne luam ceva material si pierdem esentialul, verdele crud de langa noi, flori cu parfumul lor, pasarile cu trilurile lor...haide-ti sa ne oprim macar pentru 5 minute sa observam aceste minunatii, nu doar sa trecem pe langa el nepasatori ca si cum e normal sa fie acolo, e locul lor...nimic nu e normal, totul e un dar divin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu