luni, 7 aprilie 2014

Frustari

Frustari
De ce oare, de ce oare
Vorbesti tu despre mine?
De ce oare, de ce oare
Ma pui la un loc cu tine?
Sarim cateva versuri cu injurii si continuam
In fata mea nu ai cuvant
Nu ma cunosti deloc
Si habar nu ai cine sunt
Poate ai fi facut ca mine
Cand bateam pe la usi
Poate te-ai fi simtit ca mine
Cand peste tot eram respinsi

Versurile is preluate de la BUG Mafia.
Da azi sunt frustrata, mai ales la aceasta ora cand sunt sub inflienta 'pastilei nebune'. Is satula de oamenii care se dau prieteni cu tine, te trag de limba apoi te sapa. Mie imi place sa joc cu cartile pe fata, is dura, stiu ca am cele mai mari sanse sa pierd din moment ce toate cartile sunt la vedere. Ceilaltii joaca la cacealma, sunt perversi, dar nu stiu un lucru, poate nu stiu ca fiu prieten bun(dovada ca nu am nici un prieten bun), dar nici nu iti doresc sa ma ai ca dusman. Iti bati joc de mine? Nici o problema...ferestete doar sa te intersectezi cu mine cat timp sunt nervoasa caci s-ar putea sa te doara daca iti zic in fata ce cred despre tine. Daca ai avut norocul si nu ai dat peste mine cat is aprinsa...ai scapat, ca deh iert repede...iarta Dumnezeu greseli mari, cine sunt eu sa nu iert oamenilor? Dar sa va dau un sfat asa ca fapt divers, 'roata se intoarce', e mai ceva ca un bumerang, fiecare culege ce a semanat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu