luni, 7 aprilie 2014

Dragostea, e vecina cu ura, e-n vizita la ea

Dragostea, e vecina cu ura, e-n vizita la ea
Citez din verusrile melodiei Vorbe letale- Alessia si Pavel Stratan. superba melodia, superbe versurile, din pucntul meu de vedere. De la dragoste la ura nu e decat un pas. e usor sa ne uram, sa nu ne mai intelegem, mai greu e sa lasam, sa ne calcam pe orgoliu, sa ne acceptam asa cu bune si rele. Teoria buna, practica ma omoara, ce ma fac cu caracterul meu care tot incerc sa il modelez dar nu reusesc, sunt recalcitranta si iute la manie. incerc sa invat LECTIA RABDARII. Profesor pentru mine e Parintele Cleopa Ilie, am vazut un filmulet cu el si era intrebat ce o sa faca generatia care vine din urma cu piedicile care au sa apara si el zice 'Rabdare, rabdare, rabdare...si cand simti ca nu mai poti o iei de la capat, rabdare, rabdare'. Tare imi mai doresc sa invat aceasta lectie dar pentru mine e extrem de dificila, desi incerc sa ma temperez cred ca nu e zi in care sa nu ma fi enervat prea repede, prea din orice, nu am avut rabdare. O sa ma scuz ca pastilele sunt un pic depresive, ca boala te face neputiincios si desi ar trebui sa fii mai ingaduitor esti contrar mai nesuferit. de fapt nu reprosez nimic nimanui desi de cele mai multe ori asa pare, eu sunt cea vinovata, pe mine imi e ciuda si pe neputinta mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu