duminică, 20 aprilie 2014

Hristos a inviat!

E atata liniste...si asa frumos, se vede ca totul in jur se bucura de invierea Lui Hristos. Chiar si soarele a rasarit semet de dimineata si anunta ca va fi o zi frumoasa. Oamenii si natura toti intr-un glas striga de bucurie Regelui azi, Hristos a inviat.
Doamne iti multumim ca ne-ai iertat pentru atatea pacate rele, ca Te-ai rastignit pentru pacatele mele, ca ai inviat asa cum a fost scris si noua ne-ai daruti viata vesnica.
Unii din noi uitam esenta acestei mari sarbatori...ne indepartam, dar Tu ne iubesti neconditionat.
Vinerea mare m-am trezit cam amarata, imi era dor de ai mei...parinti, frati, verisori, unchi si bunici...de locurile copilariei de oameni care doar cu prezenta imi lumineaza ziua. Sambata mi-am dat seama cat de mult am gresit prin starea mea de o zi inainte caci facand o retrospectiva a aultimului an nu aveam motive de suparare doar de fericire.
Anul trecut asteptam sa treaca Pastele, sa vina rezultatul la antibiograma de la Bucuresti...rezultat care speram sa fie unul pozitiv pentru mine, din pacate, sau din fericire a fost unul negativ...dar tot raul a fost spre bine. Am ajuns aici...si am primit tratament, am primit sansa la o noua viata...luptam...si speram sa fie bine. Sunt bucuroasa ca il am pe sotul meu cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu