luni, 28 aprilie 2014

Ce usurare

Astazi dupa mai bine de un an de zile am reusit sa ma impartasesc. Cata bucurie, ce usurare, ma simt alt om, imi vine sa zburd ma simt vesela desi ma innebuneste 'pastila nebuna', desi m-am enervat inutil pe altii care umbla unde nu le fierbe oala...
Am simtit ceva...ciudat, nu e prima data cand simt asa abia acum imi dau seama ca si anul trecut cand am fost la pr Jar si mi-a citit dezlegari m-am simtit la fel. Exemplific aici cum...sper sa reusesc sa transpun in cuvinte ce simteam fizic. Initial simteam o caldura pe frunte si un soi de calm, liniste apoi in moalele capului (unde se termina craniul spre gat) o presiune mare a si cum ar veni de la stanga la dreapta si aceeasi presiune o simyeam si inplamani(exact in dreptul omoplatilor) dupa un timp sa linistittotul si sa dus dupa gat exact unde se zice ca e legatura cu viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu