vineri, 28 martie 2014

Theraflu

Theraflu
Azi mi-am adus aminte de acest medicament si de faptul ca NU e bun sa luam pastile dupa capul nostru (daca nu sunt cadre medicale), daca totusi te risti si administrezi ai grija CITESTE CU ATENTIE PROSPECTUL. Ochii mari la contraindicatii si la reactii adverse.
Era prin februarie 2013, eram deja fara tratament dar inca nu eram dependenta de oxigen. Ma incerca o raceala, si cum tot auzisem de la o verisoara ca pentru ea e tare bun theraflu raceala si gripa, zic hai sa incerc si eu, sa citesc prospectul nici gand, desi dr zicea ca as avea astm si foloseam ceva sprayuri pt astmatici. Iau theraful stau vreo ora apoi ma duc sa fac o baie in cada. Dupa cateva minute de stat in cada simt deodata ca ma sufoc rau, inima galopa si aer nu aveam, desi apa era calduta ca nu fac baie cu apa fierbinte. Nu stiu cand am iesit din cada, am bocanit cu ultimele forte in perete sa ma auda sotul meu si direct pe wc...ca simteam ca ma trec toate cele. Apare imediat sotul meu ca abia adormise si speriat intreaba 'ce-i' zic 'mor', el speriat rau tare zice 'ce sa fac?', fac semn spre gura si zic 'puf', a adus spray-ul am tras de 2 ori...zic 'zi o rugaciune ceva', 'ce rugaciune?' 'Orice', incepe el speriat Tatal nostru...il tineam strans de mana...si incet incet mi-am revenit. A fost prima sperietura de sufocare...apoi au mai urmat... Cand am citit prospectul la theraflu am vazut ca nu este indicat astmaticilor. Acu ca o fi doar de la theraflu.....ca o fi reatia pastilei si baia...cert e ca de atunci citesc cand sa iau o pastila ce contraindicatii are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu