vineri, 28 martie 2014

Eşti frumoasă chiar şi cu umerii căzuţi, fiindcă ei poartă poveri numai de tine ştiute.

Eşti frumoasă chiar şi cu umerii căzuţi, fiindcă ei poartă poveri numai de tine ştiute.
Ce bine ma simt cand vad aceste randuri, azi le-am citit pe pagina unui amic, am sa postez textul intreg pentru cei curioasi, e un mesaj de dragoste foarte frumos, pentru mame, sotii si de ce nu fiice, prietene. De cand cu boala nici eu nu arat prea sexi, nu ca as fi fost vrodata sexi, dar aratam a om normal, fara decolteuri ca oricum nu aveam ce arata, dar cu kg normale cu care ma simtream bine. Niciodata nu m-am simtit frumoasa de sa intoarca toti capul dupa mine dar nici urata, eram o fata normala care era placuta cred ca asta e cuvantul potrivit, placutanu frumoasa nu urata, dar de cand cantaresc cat un copil si abia respir stau mereu in pat ghemuita, si in sezut cam gheboas asa ca umerii mei sunt cam cazuti, dar numai eu si bunul Dumnezeu stiu durerile, atat sufletesti cat si fizice. Poate o fi doar lenea, poate chiar m-am strambat de atata boala, cert e ca acum cand am vazut cum arat in poze nu ma mai cred placuta...desi daca nu ma vad stiu ca sunt tot eu, aceeasi Marie cu alta palarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu