miercuri, 26 martie 2014

Vrei sa urli, urli inauntru/Durerea ta poate zgudui pamantul

Vrei sa urli, urli inauntru
Durerea ta poate zgudui pamantul

Hai c-am dat-o pe hip hop. Ce sa faci cand nu poti spune ca te doare? Nu e durere fizica asa cum am auzit ca e in cazul unei operatii, nu e rau din ala cum am auzit pe cei care au avut cancer si au facut citostatice, si totusi nu iti e bine, iti e rau...simti ca o iei razna, iti vine sa urli...dar nu o faci caci s-ar putea sa te trezesti cu halat de forta bagat la nebuni...si atunci? Atunci incerci sa te gandesti la altceva...la ce? Incerci un Doamne Iisuse Hristoase mantuiestema pe mine robul tau pacatos. Merge? Ai reusit sa zici pana la capat? Atunci e bine... uneori cand ma sufocam cu tot cu oxigenul in nas nu apucam nici asta sa zic, gandul meu se oprea la Doamne Iisuse. Apoi incet incet incep sa imi revin...respir greu dar nu ma mai simt chiar atat de sufocata acu daca incerc in gand Doamne Iisuse Hristoase...ei deja am evoluat in urmatorul minut iese si fraza/rugaciunea intreaga, totul e in gand, nici vorba sa le pot pronunta...in 5 minute deja e in regula, respir cat de cat normal...a fost doar o sperietura, mi-am revenit, yuhu inca traiesc. Sunt bine deja zic scurt Doamne multumesc si reflectez la ce am facut de abia mai aveam aer...hm a fost o nimica toata, am venit 5 metri de la baie pana in camera, pentru unii poate parea s.f. astfel de lucruri, dar pentru altii, pentru cei dependenti de oxigen uneori si simplul fapt ca iti faci nevoile e obositor. Si totusi mai vrei sa traiesti, esti bine fizic nu te doare nimic doar psihic. Ganduri...multe...val vartej vin si pleaca atat de iute ca nu mai stii de unde a inceput...a da te gandesti ca acum cativa ani erai un om normal. Erai la o greutate acceptabila si nu erai dependent de oxigen dar pentru ca iti era prea rau de la medicamente le-ai intrerupt. Ai vazut ca te simteai chiar bine fara pastile, si atunci zici la ce rost sa imi fac rau, sa simt ca am un pietroi in burta, sa simt ca mi se stramba mainile, sa simt ca totul se invarte sa ai greturi si sa te rogi sa nu vomiti. Ei uite ca avea rost ca microbul e spurcat te slabeste azi un pic, maine un pic, pana sa iti dai seama nu mai ai un plaman ca e tot mancat de boala si deja si din celalalt e afectat. Rau cu rau dar mai rau e fara rau. Asa ca luati pastilele cat inca nu e tarziu, cat nu sunteti dependenti de oxigen, stiu ca e greu, nimeni nu a zis ca va fi usor. E greu si dureaza mult, 2 ani, timp in care nu prea esti om, dar apoi esti bine si viata merge mai departe si aproape ca uiti cei 2 ani cand ai tot inghitit pastile si cand ti-a tot fost rau. Daca nu le iei la timp si pe toate ai sa tot inghiti, 4 ani sau 6 depinde de organismul fiecaruia cat rezista pana cedeaza de tot. Hai capul sus, sunt altii care au medicatie mai grea si tot lupta pentru inca o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu