vineri, 21 august 2015

Tu nu esti tu

Am trecut de la carti la filme.
Am dat de un film ce mi-a placut. Primul gand cand a inceput filmul a fost 'sunt ralista sau masochista?'. Stiam doar ca e despre o femeie cu o boala degenerativa. Probabil am gandit asa pentru ca banuiam ca e un film ce ma va face sa plang, si asa de o saptamana mi sau innecat barcile.
De vineri dupa amiaza a inceput  sa ploua si sa racit bine atat afara cat si in casa, si cred ca de luni ma cam incearca raceala(asta in afar filmului, cu privire la starea mea de spirit). Si toata saptamana am avut tahicardie din nimic, chiar si stand pe pat. E greu, vreau sa fiu bine sa pot sa merg cat de cat. Oua de prepelita nu gasesc, iau fier si vitamina c cu eliberare treptata dar mare lucru nu simt. De multe ori peste zi sunt asa epuizata ca nici sa stau la tableta sau tv nu am putere. Sper sa imi revin totusi.

Despre film, e povestea unei tinere de 35 ani la aniversarea ei era bine, dar a simtit primele dificultati pe partea dreapta a apoi actiunea se petrece la un an jumatate departare, deja era destul de avansata, cat sa aibe nevoie de altcineva sa o imbrace sa o spele si sa o hraneasca. Nu sunt chiar atat de grav, dar abia trebuie sa implinesc 31 si de 2 ani nu ma pot spala singura, si nici nu ies din casa singura. E greu pentru mine sa fiu asa, dar banuiesc ca e foarte greu si pentru el, pentru sotul meu la cei 35 ani sa stea langa mine si sa ma aua mereu ca ma plang ca nu pot face....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu