luni, 10 august 2015

Aleph

Un nou roman citit saptamana trecuta. Am revenit la Paulo Coelho, caci este un scriitor care mie imi place foarte mult. Am citit de anul trecut cand l-am descoperit Alchimistul, Veronica trebuie sa moara, La raul piedra am sezut si am plans si 11 minute. Acum cautam sa vad daca nu mai are si alte carti scrise,am dat de Invingatorul este intotdeauna singur dar nu parea prea interesant asa ca l-am lasat in asteptare si am citit Aleph.
Imi place mult si aceasta carte, are ca personaj principal pe autor, povesteste despre o calatorie cu transsiberianul. A ajuns sa faca aceasta calatorie caci i se parea ca pe plan spiritual este blocat. Intuitia nu la inselat si in calatorie (ca in altele ce le-a parcurs) se intalneste cu o tanara pe care a cunoscut-o intr-o alta viata. Tanara sustine ca este indragostita de el,dar desi intre ei este o chimie Paulo ramane fidel sotiei sale.
Asa cummentioneaza la un moment dat asemeni personajului principal din Alchimistul, el avea nevoie sa faca aceasta calatorie ca sa isi dea seama ca tot ce are nevoie e acasa la el, ca nu ii lipseste nimic, dar prin aceasta calatorie ajunge sa se cunoasca si sa aprecieze mai mult ceea ce are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu