duminică, 16 august 2015

Draga inima

V-ati gandit vreodata sa ii scrieti inimii.
Eu da, mai ales de cand cu melodia Addei. Deseori vorbesc cu organele mele, stomac, ficat, plamani, inima. In ultimul timp inimioara mea a fost tot mai 'suparata'.
Am tot zis ca e cald si cu muntii de jur imprejur, noi fiind ca intr-o vagauna sa lasa presiunea, nu aveai aer, te simteai ca la baie cand stai in cada si se fac condes de la apa calda.
De vineri sa racorit  afara, dimineata vineri era cald pana la amiaza sa schimbat deodata vremea si a tot plouat. Sa mai oprit apoi iar a plouat si tot asa de vineri pana azi luni.
Dat fiind ca afara ploua nu am mai iesit din casa, dar in loc sa ma simt mai bine ca sa racorit ma simteam mai rau, caci norii erau jos, si deci presiunea astmosferica si mai scazuta si umiditate. De cand eram mai bine cu plamanii(inainte sa am nevoie de oxigenoterapie )  imi precizasera medicii sa ma feresc de umiditate, frig si fum.
Astazi totusi fara sa fac efort fiind la baie mi sa facut rau, din cauza apei care era rece nu calduta(probabil) si a vantului care a inceput sa sufle. Atat de rau de am stat circa 5 minute tremurand si incercandu-ma senzatii de caldura excesiva. Am facut un efort sa vin in camera sa iau ceva de inima sa ma linistesc, am crescut oxigenul de la 2 la 3, si mi-am pus saturimetrul pe deget, 136 indica, eram surprinsa sa vad ca am o valoare asa mare, nu reuseam nici sa inghit saliva dar pastila, am facut totusi un efort ca sa ma pot calma. Am luat o pastila de xanax, apoi am stat in sezut in pat, sub patura ca eram cu totul inghetata. Abia dupa vreo 2 ore am reusit sa imi revin, m-am intins si am si dormit de la acea pastila. Acum ca m-am trezit am scazut oxigenul la 2,5 si sper sa nu mai am asemenea 'surprize' ca ma obosesc teribil. Desi am dormit ma simt de parca as fi nedormita de 24 ore.
Draga inima, te rog sa te linistesti, te rog sa nu mai bati asa repede si cu asa intensitate. Linisteste-te, o sa fie bine. Iti multumesc ca ai suportat tratamentul de doi ani ce stiu ca iti facea rau, si probabil in sange inca mai sunt urme de pastile, dar in curand se va curata sangele si va fi bine. Draga inima nu ma parasi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu