joi, 13 august 2015

Cura cu oua de prepelita

Am sa va descriu aici o cura simpla si de mare efect. Eu am incercat multe naturiste, dar aceasta e in topul preferintelor, toamna si primavra o urmez si ma simt minunat. Gasiti pe internet pe multe site-uri scris despre ea.
Eu urmez cura lunga de 240 oua, dar poate fi urmata si doar cu 120 oua (sora mea cea mica fiind sanatoasa o urmeaza pe aceasta injumatatita si se simte mai bine).
In prima zi se consuma 3 oua, a doua zi 4 oua, incepand cu a treia zi se consuma cate 5 oua zilnic, pana la finalul curei cand scadem din nou penultima zi 4 si ultima 3. Cura dureaza 50 zile(ca cu 240).
Ouale vse consuma dimineata pe stomacul gol, eu preferam sa le sparg intr-un pahar unde adaugam o lingurita, doua de miere de albina, apoi le zbateam bine si le dadeam pe gat. Timp de jumatate de ora nu mancam nimic, apoi ma comportam ca in oricare alta zi, cu mic dejun si pranz si cina. De pe la jumatatea curei incep sa ma simt mai energica, nu mai ametesc, pot sa merg mai mult, sa stau mai mult in picioare, apoi raceala ma prinde mai greu (pentru mine care am luat ani de zile antibiotice am o imunitate destul de sproasta), inclusiv la fata aratam mai bine (tin minte ca in Italia cand ma vazut dr. Pneumolog ma intrebat care e secretul de sunt asa rosie in obraji si am un tonus mai bun, a ramas surprins sa auda ca ouale de prepelita sunt 'vinovate').
La un calcul cura costa cam 100 lei, depinde cu cat gasesti in supermarket sau la piata ouale de prepelita. Nu sunt chiar asa gretoase cum par(sa le consumi cruzi), am incercat si lucruri mai dezgustatoare. Apoi daca ne gandim ca ne aduc multe beneficii si nu strica (asa cum fac pastilele, repara ceva dar strica altceva), cred ca se merita sa inchizii ochii si sa dai pe gat oua cruzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu