vineri, 30 decembrie 2016

Cutia fericirii

Hmmm nici nu stiu daca e corect titlul de 'cutia fericirii' sau mai bine sa spun 'cutia cu momente fericite'. Ideea nu imi apartine, am vazut-o acum un an la o persoana din Sua si desi am zis ca e buna ideea nu am pus-o innpractica, acum ca doar o zi ne mai desparte de finalul acestui an si ar trebui sa contorizam ce am facut in anul ce sta sa se termine imi cam pare rau ca nu am facut acea cutie.
Sa va explic in ce consta. O cutie, un borcan sau ce vreti voi in care urmeaaa sa puneti in anul ce urmeaza hartii pe care notati o zi in care a-ti fost fericiti, orice va facut fericit, o mica realizare, o plimbare prin parc, o fapta buna, orice, o scrieti si apoi o introduceti in cutie, apoi la sfarsit de an contorizati (faceti o retrospectiva) momentele bune, clipele frumoase, zilele in care a-ti avut motive de a fi fericit.
E ceva simplu, nu e costisitor, si poate asa o sa ne fie mai usor sa ne bucuram tot anul nu doar de Craciun, de Anul nou sau Paste, de ceea ce avem. Noi oamenii in general suspinam dupa ce am vrea si  nu avem atunci, sunteti deseori posomorati si nemultumiti, cand de fapt ar trebui sa fim mai buni, mai blanzi si mai fericiti. Iubiti tot ce va inconjoara, oameni, animale, plante, iubiti ceea ce faceti, caci daca faceti un lucru cu dragoaste va fi mai bun.
Va doresc sa fiti(fim) sanatosi in anul ce urmeaza, si bunul Dumnezeu sa ne daruiasca zile in pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu