miercuri, 21 decembrie 2016

Cum e sa mergi la dentist cand depinzi de oxigenoterapie

 Azi prima zi cand mi-am scos o masea. Adica, am multe masele scoase, dar de cand depind de oxigenoterapie nu am fost la dentist. Oricum mereu imi era frica la dentist(de fapt in general de doctori), dar daca mergeam mai mult timp la un anume dentist ma obisnuiam si frica se diminua mult.
Ei dar de cand cu oxigen am impresia (si cred ca de multe ori doar in capul meu e asa) ca ceilalti nu vor sa I teractioneze cu mine, dar sa iki scoata o masea. In fine, dreapta sus, maseaua de minte, cariata tare prra putin din coroana mai ramasese. Am mers in noiembrie la dentist, mi-a zis sa merg sa fac radiografie apoi sa revin peste o luna sa iji extraga maseaua. Am revenit si cand sa intru iese dr si se scuza ca tocmai sa stricat scaunul si se vede nevoit sa ma reprogfameze, pfffuuui si eu iesisem de la 8.45 din casa desi am intrat reepede in masian, dar nah e decembrie afara tot rece. In fine am fost reprogramata la o saptamana si cum ii rugasem sa fie mai spre amiaza nu asa matinal azi la ora 11 am mers iar la dentist. Dr a fost foarte dragut, iam zis ca imi e frica, ca uneori mai expectorez, ca am gura prea mica si ca poate nu ma descurca. El mi-a explicat calm ca nu doare, dar asta stiam ca doar acul de la anestezic il simti, apoi mi sa zis ca el isi face treaba, nu ma simpatizeaza nici antipatizeaza, dar daca eu stau nemiscata el lucreaza cu precizie. Gura mea este buna, nu e prea mica (normal ca fiecare avem gura dupa maxilar) si ca daca eu staunemiscata el isi face treaba bine, daca ma misc poate gresi. Nu ar avea rost sa ma adoarma doar pt o maseaca eu sa stau nemiscata. Daca eu simt nevoia sa respir altfel sau sa tusesc sa ii fac un mic semn si se opreste si asteapta atat cat e nevoie sa imi revin. Mi-a facut anestezicul, a lasat sa isi faca efect, apoi a scos maseaua ma si cusut, apoi a zis ca e gata. Eu intreb 'dar nu ati scos si radacina?' (Mare blonda mai sunt), asa ca mi-au aratat maseaua cu tot cu radacina. Ma gandeam ca va curge sange, dar prea putin a curs. Mi-a prescris 6 zile sa iau la 12 ore antibiotic si 3 zile paracetamol, totul preventiv.
E prima data cand mi se prescrie si cand iau pastile dupa extractie (mai ales ca e preventiv) si prima data cand ma coase.
P.s. ata a zis ca se duce de la sine ca e foarte subtire si nu e nevoie sa merg sa o scoata. Una peste alta am fost incantata ca am scapat destul de bine.
p.s. 2 sa nu uit sa mentionez ca imediat dupa anestezic a ĺuat-o inima la galop si aveam peste 120 batai per mihut dar cum mam ridicat mi-am revenit in maxim 2 minute, oricum trebuia sa astept sa isi faca efect anestezia.
Sper sa fie de folos experienta mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu