sâmbătă, 10 decembrie 2016

Ca de cand nu ne-am vazut....

Hihi...cam multe luni au trecut de cand nu ne-am vazut, adica de cand nu am scris pe blog.
Am reusit si am ajuns in Romania. Am avut inchiriat din bani persoanli un cocnetrator pentru ca medicul din Romania vroia sa merg la control pentru a primi hartia ce mi-ar fi decontat prin casa de sanatate chiria, si cum am ajuns cu cateva zile inainte de Paste acasa nu am avut timp.
Din pacate pentru mine din a 3 zi de Paste am inceput cu febra , am luat si paracetamol si antibiotic dar dupa o saptamana de antibiotic oral la alte 3 zile am reinceput cu febra si sufocare atat de tare ca nu am dormit vreo2-3 nopti, ziua nici atat. Asa ca am ajuns cu ambulanta la spitalul judetean. Acolo au fost nevoiti sa ma interneze la interne. Calvar, urat, cate 2 persoane in pat...a si murit o persoana langa patul meu...experienta ce ma facut sa iki doresc sa ma intorc cat mai repede in Italia. Asa ca la sfarsitu luni mai am revenit in Italia. Din 4 saptamani cat am stat in Romania, 3 am fost racita si slabita tare.
Aici la vreo saptamana aveam programat computer tomograf si medicul a decis sa ma reinternez pentru o saptamana sa fac analize detaliat, se temeau de o recidiva. Slava Domhului ca au iesit bine analizele si am plecat acasa (in It).
Vara a trecut, chiar si toamna, acus vine cu pasi repezi Craciunul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu