marți, 18 iulie 2017

Aerobika-oPEP

De mult timp imi propun sa intru pe blog si sa scriu, dar de obicei ibspiratia imi vine seara cand m-am bagat la somn si am stins tot(acum inteleg de ce scriitorii spun ca seara au inspiratie hahaha).
Vreau sa va spun despre noua mea achizitie. Mi-a ajuns astazi prin curierat si sper sa ma ajute sa imi creasca capacitatea pulmonara. Nu mi-a recomandat-o medicul pneumolog ci am luat eu asa dupa capul meu. Repet nu am studii medicale si nici nu fac recomandari doar impartasesc din experienta mea. Sper sa imi cresc cu acest aparat capacitatea muschilor pulmonari si sa pot elimina din mucusul care ae tot aduna. Asta este prima zi si am folosit aparatul la treapta minima(cred ca o sa folosesc asa cel putin o saptamana apoi o sa cresc treptat). Din brosura scrie ca se foloseste 10 minute 1-2 reprize pe zi. Inspiri si expiri de vreo 10-15 ori apoi iei aparatul de la gura si tusesti fortat. La amiaza am reusit sa expectorez putin(si asa aveam de dat proba de sputa pentru maine dimineata), pe seara nu a iesit nimic. Cred ca trebuie la amiaza sau inainte de plimbarea de seara(da de vreo 2 seri am reinceput sa ies yupy) sa fac aerosol cu apa salina asa as ajuta mai mult eliminarea mucusului. Sper sa reusesc sa ma tin de plab sa il folosesc zilnic. Din ce am citit dupa 30 zile ar trebui sa vad rezultate.
Uratimi bafta si sper sa revin mai des cu noutati(din cele mai bune sper).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu