duminică, 24 ianuarie 2016

Amintiri...din copilarie

Astazi mi-am amintit de vorbele strabunicii mele : "fa-hai (fata) numai sa numeri pana la 80 e greu dar sa si traiesti". A trait strabunica peste 90 ani. A trait frumos, a trait eco, a trait ca in basme.
Nu a mers la spitale, nu a luat medicamente. De cumparat rar cumpara, zahar si ulei (asta dupa 1990 cand nu mai punea ea in pamant sfecla pentru zahar si floarea soarelui pentru ulei).
A avut o viata simpla, dar frumoasa, mi-a facut placere sa merg la ea. Am copilarit la bunici care erau vecini cu strabunicii si mergeam zilnic la strabunici, ma invatau poezii si imi spuneau povesti, atat din carti cat si din viata reala. O copilarie ca in povestirile lui Creanga, ca in povesti. Unde parintii lucrau la oras si veneau in week-end sa ne viziteze. O copilarie lipsita de griji. Aveam lumina si tv, dar doar tvr 1, asa ca nu statea prea mult la tv. De calculator nu auzisem.
A fost simplu si a fost frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu