sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Fii multumit cu ceea ce ai

Recent am citit pe facebook o pilda. Pe scurt redau pilda. O cioara a vazut o lebada, i sa parut foarte frumoasa, sa gandit ca e cea mai fericita dar cand a intrebat-o , lebada a spus ca a vazut un papagal asa ca cioara intrebat papagalul, acesta a spus ca a vazut un paun. La gradina zoologica sute de persoane admirau paunul, dupa ce au plecat cioara a intrebat paunul daca e cea mai fericita pasare si acesta a spus ca dupa el cioara e dea mai fericita pentru ca e libera, el e inchis acolo, captiv, ar vrea sa scape dar nu poate, pe cand cioara zboara unde vrea. Morala era sa nu cautam la ceilalti ceva ce nu avem, gandindune ca astfel vom fi mai fericiti..

E adevarat caci si eu cand eram rau in spital vroiam sa nu mai fac febra, apoi incet incet nu am mai facut apoi vroiam sa nu  imi mai fie asa rau si usor m-am inzdravenit si am simtit tot mai putin reactiile adverse, apoi am terminat tratamentul. Doar ca deja as fi vrut mai mult. Sa fiu fara oxigen, sa lucrez iar... Trebuie doar sa fiu recunoscatoare pentru tot ce am. Se poate mai bine dar sigur se poate si mai rau. As dori sa stiu sa pretuiesc mai mult ceea ce am si sa stiu sa ma bucur de viata asa cu oxigenul dupa mine.
Fiti recunoscatori pentru ce aveti, nu cautati mereu motive de a fi nemultumiti. Viata e frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu