luni, 18 ianuarie 2016

Oamenii pe care ii intalnim intamplator...sau nu

Astazi am primit o veste trista. O persoana pe care o cunosteam doar virtual sa dus la ingeri. Mult prea devreme. Abia implinise 35 ani, avea doi copii, doi baieti ce nu vor mai sti de mila de mama.

E nedrept, nu imi gasesc cuvintele. Am stiut prea putine despre ea, dar nu cred ca merita asa devreme sa moara. Acum cuvintele sunt de prisos. Pe ea nu o mai incalzesc cu nimic, iar pe cei ramasi in urma ei...nu stiu, stiu doar ca sunt trista.

Tot astazi am primti un colet de la o persoana ce mi-a trimis plante de aloe si un cadou, un colier din margele facut de ea. Am ramas foarte impresionata, cum oameni care te cunosc doar virtual pot fi atat de buni. E greu sa faci ceva de mana, cu atat mai mult din margele de nisip, stiu caci in urma cu vreo6-7 ani cred am incercat si eu si e si costisitor si migalos. Multumesc pentru oamenii pe care am avut ocazia sa ii cunosc si de la care am mereu cate ceva de invatat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu