luni, 15 februarie 2016

Despre lucrurile care imi fac bine

Astazi vreau sa va spun despre cum reusesc sa fiu pozitiva sau cum ma incarc cu energie pozitiva.
Fiecare are slabiciunile lui, mie imi plac copiii si cainii. Daca vreau sa zambesc ma uit la mini-filmulete cu bebelusi sau cu caini, si sigur imi revin.
De asemeni o plimbare prin aer liber este oricand binevenita. Imi place natura, iarba, copacii, oamenii, bancile, masinile, desi prea mult zgomot ma oboseste nu mai sunt obisnuita sa stau printer oameni multi si agitate.
Un film, o comedie, iar e pe placul meu. In fond sunt destule studii care demonstreaza ca rasul e un bun medicament.
Un alt 'medicament' bun e rugaciunea, ea te apropie de Divinitate, de bun. Cred ca si cei care se declara atei undeva acolo in sufletul lor trebuie sa accepte ca sus este cineva superior. Dumnezeu e in toti si in toate, trebuie doar sa vrem sa il vedem, sa fim dispusi sa recunoastem ca totul e un miracol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu