miercuri, 13 ianuarie 2016

Asculta-ti corpul


Nu recomand nimanui ce sa manance, doar carne, doar legume sau alt regim, cred ca cel mai intelept este sa ne ascultam corpul si sa ii dam ce ne cere. Ma gandesc deseori ca de fapt cand ne nastem nu stim inca sa vorbim sau sa scriem dar avem alte instincte mult mai bune pe care in timp ni le pierdem sau mai bine spus carora nu le mai dam importanta, le ignoram. De cele mai multe ori corpul nostru ne vorbeste, e obosit, trebuie sa luam o pauza, ii e foame trebuie sa ne hranim si tot asa. Zilele acestea am 'descoperit' ca de fapt tahicardia mea e mai mult din cauza stomacului sau a intestinului si nu atat din cauza plamanilor.
Ma balonam si disconfortul era mare, chiar daca nu se observa mereu ca ma balonam cred ca tot din cauza digestiei obosea inima, caci stomacul nu reusea sa digere ceea ce mancasem

Acum stiti ca la teorie sunt buna dar practica ma omoara. Imi tot propun de mult timp sa mananc mai sanatos. Adica fara prajeli, deloc, rar mananc dar tot mananc prajeli in prezent. Apoi ar trebui sa reduc mult carnea, caci de doua ori pe zi e prea mult mai ales ca eu stau mereu nu fac miscare. Apoi trebuie sa consum mai multe lichide, in perioada rece am ajuns sa beau maxim jumatate de litru de apa, ceea ce e foarte putin.

Acum urmeaza sa vad daca reusesc cat de cat sa imi urmez aceste sfaturi si revin cu noutati, daca am reusit si ce am observat.
Ieri am mancat ficatei de pasare doar fierti si piure de cartofi la amiaza apoi pe seara legume la tava dar au avut si un pic de ulei si o bucatica foarte mica de carne de curcan, cert e ca pe seara nu a cazut prea bine. Azi la amiaza paste cu sos de rosii si pe seara mi-am pregatit o supa crema de legume (asta e ceva foarte nou, 1 ca gatesc, 2 ca fac aceasta mancare). Am crescut putin si consumul de apa dar pana la doi litri de apa pe zi mai am.

Update: Nu tin cura de slabire, dimpotriva vreau sa ma ingras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu