sâmbătă, 27 iunie 2015

Inogen One G2

Ieri dupa amiaza am primit de la casa de sanatate din Italia concentrator portabil (la cererea mea), pentru o zi. Fiind vineri dupa-amiaza o sa il am in week-end sa il folosesc si luni, pe marti urmand sa il returnez. Eram foarte emotionata ca desi nu stiam ce fel de concentrator voi primi, coincidenta a facut sa fie unul de la Inogen. Asta e bine ca tot din ce am studiat eu piata de concentratoare portabile acesta are o varianta mai mica de aparate si ceva mai usoare (desi si acesta mi se pare greu).
Am citit instructiunile si am deis sa il pun la incarcat astazai, sambata din doua motive: 1. pentru ca energia electrica e un pic mai ieftina in week-end si 2. pentru ca trebie sa stea la incarcat 8 ore, astfel nu il las sa se supraincarce dar in incarc maxim sa vedem in probe cat tine bateria.
Din primele impresii aparatul este nou, probabil nu a mai fost solicitat de nici o persoana, aici ei folosesc oxigenul lichid, acum imi dau seama ca e ceva mai usor tubul portabil de oxigen lichid decat acest concentrator, dar concentratorul are in cutie si geanta si troler, deci nu e nevoie sa il port in mana, oricum cel de oxigen lichid il poarta sotul meu ca eu as obosi dupa 2 metri.
Pe perioada incarcarii scoate un pic de zgomot, cam in genul unui ventilator, nu e mare dar nu e nici silentios (nu stiu de ce ma asteptam sa nu scoata nici un zgomot).

Revin mai tarziu cu noi impresii, dupa ce termina o incarcare completa sa apuc sa il folosesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu