marți, 30 iunie 2015

Inogen One G2 pareri

Dupa ce am utilizat concentratorul portabil pentru 2 zile imi exprim parerea. Puncte minus: 1. Zgomotul care il produce in timpul utilizarii (si la incarcare) 2. Fluxul intermitent, asa cum ma asteptam e diferit fluxul intermitent fata de cel continuu, la nivelul 2 ma obosea la asa ca l-am dat la 3, era mai bine, dar mentionez ca am mers doar prin casa nu si afara, sa vad daca rezist la mers cu acel flux intermitent. Puncte forte : 1. E echipat cu de toate, inclusiv geanta si troler(la cel lichid nu am nici una dintre ele, dar am uo curea cu care il pot pune pe umar sau sa il tin in mana) 2. Autonomie destul de ridicata 3. Poate fi renincarcat atat la o priza in casa cat si in masina la bricheta, deci e usor sa il incarci oriunde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu