vineri, 21 iulie 2017

Meteoropatii

Nu as putea spune cu exactitate de cand dar eu pot prevedea vremea. Nu, nu sunt Samantha si nici vreo alta vrajitoare ci doar cu afectiunile mele simt cand se schimba. De exemplu inainte de a ploua simt la inima ciudat ca abia pot respira. Nu stiu exact ce se intampla in organismul mau, banuiesc ca imi creste tensiunea si scade pulsul cand eu in mod normal am pulsul marit si tensiunea mica. Asta avea de dinainte de a depibde de oxigenoterapie, pulsul marit si tensiunea mica
Uneori simt la maini sau picioare dureri de oase, la fel fie inainte sa ploua fie dupa ce ploua mai multe zile inainte sa se insenineze. Sotul meu se amuza ca desi sa spunem ca nu sunt anuntate temporalii si eu spun ca vin ca le simt, eu am dreptate, inima si oasele mele nu mint. Uneori se mira de ce spun ca sunt obosita de abia vorbesc ca doar oxigen vine normal, da asa este, oxigenul vine normal pe canul dar nu e de la lipsa de oxigen ci de la schimbarea de presiune atmosferica.
O alta schimbare e cea cu balonarea(de asta nu sunt foarte sigura dar cam 80% cred ca si ea e influentata de schimbarile presiunii atmosferice). La persoanele normale schimbul de gaze se produce normal si nu se simt dar la mine nemaifunctionand la parametri normali se face mai greu schimbul de gaze(fiind si sedentara) si ma balonez.
Cu alte cuvinte nu pot face decat sa sper ca trece repede si nu se intampla prea des oscilatiile acestea ca sa nu sufar. Deocamdata remedii nu am gasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu