miercuri, 19 iulie 2017

Despre Sfantul Ilie

In Romania deja este ora 24 deci deja e Sfantul Ilie, sarbatoare mare pentru crestini. Sunt ortodox si de mic copil ma ducea bubi la biserica, deci pentru mine toate sarbatorile din calendar cu cruce rosie sunt importante, cu atat mai mult cu cat oamenii de la tara le tin. Am observat un lucru foarte interesant in preajma sarbatorii Sfantuluo Ilie mie mi se intampla lucruri marete(minuni), apar mereu evenimente importante. De exemplu acum 4 ani pe 11 iulie am ajuns in Italia la tratament. Atunci nu am mai constientizat acest lucru dar azi mi-am adus aminte ca de multi ani observasem ca in preajma acestei mari sarbatori in viata mea se produc schimbari mari si mi-am adus aminte ca deja sunt 4 ani de cand sunt aici. 4 ani de cand inclusiv doctori nu imi dadeau sanse de viata decat cateva zile.
Puterea lui Dumnezeu este mare, iar zilele omului nu le stie nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu