vineri, 30 ianuarie 2015

Sub aceeasi stea

The fault in our stars este un film, acum aflu ca de fapt initial a fost cartea, apoi filmul.
romanii au tradus filmul aparut in 2014.
Acum e pentru a 2 oara cand il urmaresc, prima data nu prea am inteles ca era doar sonor (si nu stapanesc atat de bine limba engleza, plus ca nici in romana de era nu pot percepe anumite cuvinte), in fine traiasca subtitrarile.
Eu nu am cancer, dar desi am aproapè dublul varstei persoanei cu oxigen ma simt cam cat ea. Diferenta mare este ca eu am ùn sot, care in teorie e sanatos...riscul de a se imbolnavi e cam mare stand prea mult in preajma mea, eu cu o boala ce se transmite prin aer.
imi da oarecum curaj sa fac anumite lucruri de care imi este frica, desi imi dau seama ca e doar un film, eu una ñu sunt capabila (cel putin nu acum sa fac atat de multa miscare, sa nu mai vorbesc de scari).
una peste alta...ma face sa ma simt mai...normala...sper sa il fi vazut cat mai multe persoane si cand ma vor vedea pe mine sa nu fie prea curiosi, reticenti sau...nu stiu cum sa zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu