vineri, 2 ianuarie 2015

Nu promite, dar daca totusi ai promis incearca sa iti respecti promisiunile

E cel mai bine sa nu promiti. Odata promis ceva e ca si realizat, dar daca promisiunea nu este dusa la bun sfarsit...atunci sigur cineva e trist.
nu prea are treaba cu titlul, dar oarecum mi-am promis mie, si lui Dumnezeu ca nu mai folosesc artificii, asta dupa ce in urma cu cativa ani buni, mai bine de 10 cumparasem niste artificii pe care nu stiam sa le fo.osesc, mi-am luat o marja de eroare ca s-ar putea sa loveasca pe cineva dar nu sificient, si in loc sa o ia in sus, stanga, dreapta sau la vale, a luat-o taman la deal, unde in cerdac erau bunicii si eu cu sora cea mica, a ricosat langa ochiul bunicii mele si apoi in perete milimetric aproape de sticla geamului, slava Domnului ca bunica nu a fost intr-atat de grav ranita si gaura din perete sa rezolvat in primavara, cert este ca bunicii au vazut ca imi pare sincer rau si ca tremuram toata de frica si nu mi-au zis nimic, dar tot mi-am promis sa nu mai cumpar material pirotehnic si sa il folosesc eu. Sa se ocupe cei profesionisti de asemenea lucruri, in fond nu sunt jucarii, nu trece an in care sa nu aud lume nenorocita de arifii, petarde si alte minuneti pirotehnice. Nu inteleg cand se va invata lumea minte sa se li isteasca in a se mai juca cu lucruri periculoase.
deocamdata eu nu am mai folosit materiale pirotehnice, si de la un an la altul tot mai tare imi e frica, sper sa nicu imi incalc promisiunea, caci nu se stie daca a doua oara mai reusesc sa scap asa de ieftin dupa ce ma joc cu lucruri periculoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu