luni, 6 noiembrie 2017

Uleiurile esentiale

L.E.(later edit) Azi 24 noiembrie la aproape o luna distanta de folosire a uleiurilor pot spune ca imi sunt de folos. Am sa va scriu pe larg mai multe detalii. Pana acum am folosit pentru o bronsita uleiurile r.c. si thieves(hotii) si uneori ulei de pin. Am difuzat asta si ameste de lamaie, menta si pin. Sunt multumita ca se desprinde mucusul mai usor si pot respira mai bine, fara uleiuri seara nu reuseam sa ma intind ca ma sufocam.
De ceva timp am tot citit despre uleiurile esentiale. Va spun sincer ca eram destul de sceptica(inca sunt) caci pe un grup erau prea laudate. Inteleg ca fiecare isi lauda marfa dar erau utilizatori diversi ce spuneau ca le-au incercat pentru diferite intrebuintari.
Am cerut si eu detalii in cele din urma. Trebuie sa va spun ca preturile mi sau parut mari, chiar foarte mari dar ma gandeam daca ar fi intradevar sa ajute cum scriu marturiile de pe facebook atunci isi merita banii caci sanatatea este cea mai de pret. Daca suntem dispusi sa dam pentru haine scumpe, pentru mobilier si electrocasnice sa nu mai spun pentru telefoanele mobile multi bani de ce nu am da si pentru sanatate?
Asa cum am spus am tot citit pe internet si am intrebat si de o fosta colega de liceu(deh am zis sa fie o persoana ce o cunosc si care nu ar avea mare interes sa le laude intrucat i-am spus ca deja sunt inscrisa la o alta persoana-inscrierea fiind gratuita) si pana la urma am decis sa iau un kit cu difuzor si un set de uleiuri esentiale.
Astazi a ajuns curierul cu coletul si am pus in functiune deja difuzorul. Am zis sa incerc R.C. sa vedem cum este. Despre R.C. am citit ca este un blend din mai multe uleiuri esentiale(ulei de frunze de Eucalyptus globulus, ulei de myrtus communis, ulei din frunze de pinus sylvestris (pin), ulei din frunze de origanum majorana (măghiran), ulei din frunze de eucalyptus radiata, ulei din frunze de eucalyptus citriodora, ulei de lavandula angustifolia (lavandă), ulei de cupressus sempervirens, ulei din frunze de tsuga canadensis și ulei de mentha piperita (mentă).).
O sa revin in cateva zile cu noutati sa va spun cum ma simt dupa utilizarea uleiurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu