sâmbătă, 7 octombrie 2017

Ne bucuram in ciuda lor

Sunt o persoana pozitiva, seman tatalui meu. Sunt optimista si mai mereu vad partea plina a paharului.
Imi place sa impart bucuriile cu cei dragi doar ca se pare ca pe unii ii deranjeaza asta. Nu le place cand eu ma laud ca imi merge bine, ca imi inplinesc un vis. Imi pare rau de ei, de toti cei care dunt mereu nefericiti, ei cauta mereu motiv de a fi nefericiti. Orice ai face si orice ar avea sunt nemultumiti. Eu sunt la polul opus ma multumesc cu lucruri mici. Ma bucur, chiar ma bucur sincer si ma manifest pentru fiecare salar adus in casa de sotul meu, pentru o ciocolata cumparata(desi nu ii spun sa imi cumpere dar stie el care o prefer), pentru o plimbare pe afara, o dar cata bucurie nu imi aduc plimbarile, imi vine sa imbratisez si strainii, nu o fac sa nu ma creada nebuna.
Fiti veseli dragii mei. Viata e frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu