duminică, 26 noiembrie 2017

Ce usor e sa judecam pe altii

Noua oamenilor in general ne este usor sa ii judecam pe altii. Am facut-o de atatea ori apoi (mai tarziu) mi-am dat seama ca am gresit. E foarte usor sa gasesti solutii pentru altii dar e mai greu sa le gasesti pentru tine. Sau ne e usor sa vorbim noi cu burta plina de cei flamanzi.
E perioada postului Craciunului si inca de la inceput am vazut pe facebook postat daca nu putem posti de mancare macar sa nu ne mancam intre noi. E cred cel mai bun sfat. Sa nu ne facem rau unul altuia(ideal ar fi sa ne ajutam si sa facem bine dar daca nu putem macar sa nu facem rau), sa nu ne judecam aproapele caci fiecare duce o lupta doar de el stiuta, sa fim mai blanzi, mai toleranti si lumea va fi mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu