marți, 23 februarie 2016

Primavara incepe cu...

Primavara incepe cu soare si aer un pic mai cald, suficient cat sa pot iesi din casa eu. E minunat dupa aproape doua luni de 'hibernare' sa ies afara la aer curat. E minunat sa ma plimb, chiar daca abia reusesc sa merg maxim 200 metri intr-o zi. E minunat sa vezi, oameni, copii, catei, masini tot zumzetul si toata viata.
Ei dar e primavara asa ca o zi e soare, in urmatoarea zi ploua, asa ca profitam de zilele frumoase iar in celelalte stam cuminti in casa si ne cautam activitati. Am mai crosetat, botosei, o rochita de fetita pana in 3 luni, o bentita de bebe. Cred ca am sa fac si niste tutoriale desi abia sunt la inceput, caci majoritatea tutorialelor  si filmelor sunt in engleza si spaniola.

Printre altele am gasit declaratia unei personae publice, despre tbc. A spus ca a fost bolnava si ca a ramas doar cu un plaman si jumatate, si ca majoritatea se feresc sa vorbeasca despre aceasta boala de rusine. Stiu cum e si eu ma simt deseori marginalizata. O felicit pentru curajul ei si sper sa mai schimbe din mentalitati acel interviu ce deja am vazut ca a fost preluat de mai multe publicatii on line.

Primavara incepe cu renastere, incepe cu chef de viata si cu planuri noi. Sa crestem, sa ne dezvoltam, sa ne acceptam, sa daruim si sa fim capabili si sa primim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu