vineri, 29 mai 2015

Stare de spirit, dupa vreme

Starea mea de spirit e dupa vremea de afara. Cand e soare si eu sunt optimista, cand e inorat si ploua, respir mai greu si sunt mai deprimata, ca sa nu mai zic ca ma "ajuta" si pastilele la starea depresiva. Caracterul meu de cand ma stiu, e acesta : optimista dar recalcitranta (ma enervez repede si din orice).
Uneori ma simt prost din cauza faptului ca am acest handicap, depind de oxigenoterapie 24/24, dar sunt si zile cand imi dau seama ca sunt foarte norocoasa, traim in 2015 si oamenii dependenti de oxigenoterapie pot sa se deplaseze, pot face multe lucruri, sunt aproape 'normali'. Nu e la fel de usor ca atunci cand nu aveam nevoie de oxigenoterapie, cand respiram eu cu plamanii mei, dar asemeni unui copil mic invat sa fac pasi, sper in curand sa am curaj sa fac si singura plimbari nu doar insotita. Sunt norocoasa ca dupa atat de mult tratament luat cu pastile si injectabil puternic inca mai sunt...Aud desi nu tot (ciripitul pasarilor din plopii de langa casa nu le aud), vad (desi a mai crescut dioptria), merg, pot manca singura...altii au ramas cu sechele mai mari dupa aceasta terapie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu