joi, 14 septembrie 2017

Sunt fericita cand aud ca celor din jur le merge bine

In iarna, prin ianuarie cred am cunoscut pe facebook o femeie. Cineva de la un ONG ne-a facut prezentarile. Concret femeia ajunsese la oxigenoterapie si era INSPAIMANTATA. Eu fiind din iunie 2013 dependenta de oxigenoterapie am vorbit cu ea in vreo 3 zile. Femeia era speriata ca doctorii nu ii dadeau mari sanse de viata si ea are un copil major si doi minori iar sotul este mort. Se gandea cu groaza la copiii ei minori si increcam sa o incurajez ca va fi bine. Nu cred ca a avut mai mult de o saptamana nevoie de oxigen, apoi a renuntat brusc la el si a fost bine. Astazi am aflat ca e in Creta si ca sa recasatorit. A luat si copiii acolo la scoala, iar pentru ea aerul marin este foarte bun. Sunt foarte bucuroasa sa aud ca Dumnezeu ia scos in cale un alt barbat si sper sa ii fie bine cu el, sa se inteleaga si sa traiasca multi ani fericiti.
Am uitat sa va spun ca imi plac povestile cu final fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu