vineri, 8 septembrie 2017

Apiimunostimulator

De duminica, 3 septembrie 2017 am inceput sa iau apiimunostimulator. Produsul l-am achizitionat ca produs finit si e o combinatie de miere de albine, propolis, laptisor de matca si polen, deci doar produse apicole. Iau cate o lingura de 3 ori pe zi fie inainte de masa cu 30 minute fie dupa masa la 2 ore.
In 2013 gasisem pe net reteta Monicai Tatoiu e cred aceeasi cu produsul luat de mine acum. In 2013 negasind la apicultori altceva in afara de miere restul produselor le-am achizitionat dintr-o farmacie naturista. Mult nu am apucat sa iau ca am venit in Italia la spital si aici mi sa interzis sa iau orice nu era dat de ei din spital. Am dat mamei mele acea sticla cand a fost la mine in vizita si ea a consumat-o. Stiu ca se mira si ea ca nu a racit in iarna urmatoare desi era foarte stresata din cauza problemelor mele de sanatate.
Pentru cei care nu sunt alergici la produsele apicole cred ca e foarte bun acest apiimunostimulator. Produsele facute de harnicile albine sunt minunate. Sa profitam de ceea ce natura ne pune la dispozitie.
Multa sanatate va doresc tuturor.
Later edit: am uitat sa va spun ca am achizitionat de la Ferma Apicola Marineac produsul. Ii gasiti pe facebook, de acolo ii stiu si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu