marți, 29 august 2017

Cand nu iti asculti intuitia

Ceva in mine imi tot spune ca ar fi mai bine sa mananc mai mult vegetarian dar totusi continui sa mananc carne si mancare mai complex gatita care imi cade ulterior greu. Degeaba stiu teoria daca nu pun si in practica.
Astept sa apara fratele meu, nu el nu e vegetarian dar iubeste mult fructele, pentru el nu ar fi o problema sa traiasca doar cu ele chiar ii plac mult si chiar le mananca, poate pe langa el am sa mananc si eu mai multe fructe.
Zilele trecute citisem marturiile unei persoane care a facut un test pentru o luna sa fie doar raw si a reusit si spre surprinderea ei analizele arata mai bine. Inainte facea suc de sfecla des acum doar cu fructe a iesit in limite analiza la fier, asta ma pus pe ganduri bine, concluzia ei a fost ca nu suntem ceea ce mancam ci ceea ce asimilam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu