vineri, 25 martie 2016

Despre reprosuri

Cine este nevinovat sa arunce primul cu piatra. Ceva de genul acesta e precizat in Biblie.
Ce usor ne este sa etichetam oamenii, sa ii condamnam, sa le reprosam anumite lucruri, dar fara sa stim exact despre ce este vorba.
Daca vrei sa cunosti o persoana da-I o functie e conducere si vezi cum ii trateaza pe cei inferiori.
Astazi nici macar nu vorbim de superioritate sau inferiorita ca studii, ci de bugetari, care uita ca sunt platiti din banii contribuabililor, si uita ca sunt acolo pentru a da informatii si a face o meserie nu pentru e judeca si a eticheta. Dar, roata e rotunda si se intoarce, si chiar daca nu am sa fiu acolo sa ii vad cand isi primesc si ei 'palma' de la viata, am asa o convingere ca sigur va veni si momentul lor. Cel mai bine e sa incerc sa fac abstractie de cei care incerc sa ma jigneasca, sa se comporte inadecvat cu mine si sa caut o alta usa, o alta persoana, o alta zi...sau daca nu sa pun placa eu imi cer drepturile si atat, problema ta ca tu altceva nu ai de facut decat sa ma judeci pe mine. Prea bine, eu imi asum greselile si mi le recunosc, dar tu, ti le asumi, esti sigur ca doar eu sunt vinovat pentru situatia in care sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu