joi, 1 octombrie 2015

Ceapa, buna nu doar in mancare

Dupa o vara 'de foc', cu temperaturi ridicate chiar si in zona de munte(mteorologii spun ca a fost cea mai calduroasa vara din ultimii 150 ani), a venit frigul brusc. Eu cu imunitatea slabita, peste seara mi se infunda nasul, desi de mai bine de o luna iau cura cu oua de prepelita, plus vitamina c cu elberare treptata de 2 ori pe zi. In cateva zile dmineata si seara am apelat la un spray pentru a desfunda nasul...dar nu pot face prea des acest lucru, asa ca ieri dimineata pe la 6 cand sotul a plecat la munca i-am zis sa imi aduca o jumatate de ceapa. Am lasat ceapa pe noptiera de langa pat si cand m-am trezit nasul meu nu mai era infundat. Am tinut in camera pana spre seara ceapa, apoi am aruncat-o si am aerisit bine, ca sotul meu nu suporta mirosul de ceapa. Azi dimineata iar aveam nasul infundat asa ca am pus din nou o jumatate de ceapa pe noptiera.
Sincer citisem de acest truc de un an de zile, si o fosta colega imi spusese sa il incerc pentru ca la ea a dat roade cu copiii, dar eram sceptica...ma gandeam ce poate face un miros? Daca ar fi sa o mananci da...dar doar sa inspiri... In fine am riscat, am folosit si spre marea mea bucurie a dat roade. Oricum virusul de raceala nu trece cu medicamente, cel mul amelioram situatia, asa ca de ce sa nu incercam naturistele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu