joi, 1 octombrie 2015

Aloe

Zilele trecute am gasit pe internet la arhiva celor de la formula-as o postare, o scrisoare a unei doamne ce marturisea ca ea pentru problemele cu stomacul a apelat la aloe, ca are o crescatorie cu aceasta planta in Italia si ca e foarte benefica. Am cautat numele doamnei pe facebook, am gasit pe cineva care intrunea oarecum conditiile, i-am trimis cerere de prietenie si in doua zile a si acceptat, imi spunea ca nu obisnuieste sa faca acest lucru, sa accepte persoane straine in lista, dar simtea ceva ciudat in legatura cu numele meu. Cred ca am mai pomenit si cu alta ocazie despre anumite persoane care apar in viata noastra fara sa avem o explicatie, cine acolo sus lucreaza. Am vorbit cu doamna si mi-a trimis prin posta si mie doua plante mature, mai vechi de trei ani, de cum termin cura cu oua de prepelita am sa incep sa iau aloe dimineata pe stomacul gol. Ea a zis sa mestec 2 cm de frunza, dar sincer nu ma trage inima sa o mestec, stiu din copilarie ca e amara, dar aceasta parca are si un miros destul de ciudat...am gasit scris pe internet ca unii o amesteca cu miere si lamaie cu un blender, dar persoana care mi-a trimis planta a zis sa nu folosesc metal caci oxideaza si isi pierde din proprietati, sa consum zilnic in stare proaspata. Acum oscilez intre ce sa fac, cum sa o iau sa o pot inghiti si sa imi fie de folos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu