joi, 15 mai 2014

Curiozitati de copil

Am un verisor care are 4 ani si jumatate, il iubesc foarte mult...is topita dupa el, cred ca si el tine mult la mine
Azi dimineata am vorbit cu el la telefon-de obicei daca e acasa cand sun nu vrea sa vorbeasca cu mine, e suparat pe mine ca nu mai vin la el sa ne jucam, sa invatam poezii-azi a avut o serie de intrebari. Prima intrebare Lory -eu am fost la spital dar am venit, luna trecut a racit facuse 3 zile la rand febra mare si pentru prima data in viata lui a trebuit sa mearga la spital dar a stat doar cateva zile-tu cate zile stai la spital? Eu am stat un pic si gata am venit acasa. Alta intrebare tu la ce spital esti internata? La spital de oameni mari nu? Da eu suntt la spital de oameni mari nu la cel de copiii cum ai fost tu. El a vazut si ceva oameni mari pe acolo si se gandea poate sunt si eu pe aco,o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu